Wyszukiwarka

Produkty

Katalog produktów

K%M Technology - pneumatyka, hydraulika, automatyka

Zawory pneumatyczne ISO

 

SIP211
 - SIP211 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: powietrze i sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP213
 - SIP213 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP220
 - SIP220 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 bistabilny
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: brak
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP233
 - SIP233 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe zablokowane
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP243
 - SIP243 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe odpowietrzone
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP253
 - SIP253 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe napowietrzone
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP311
 - SIP311 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: powietrze i sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP313
 - SIP313 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP320
 - SIP320 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 bistabilny
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: brak
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP333
 - SIP333 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe zablokowane
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP343
 - SIP343 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe odpowietrzone
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP353
 - SIP353 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe napowietrzone
zgodne z normą: ISO 15407-1:2000
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIV411-IP
 - SIV411-IP PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: powietrze i sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV412-IP
 - SIV412-IP PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: powietrze
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV420-IP
 - SIV420-IP PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 bistabilny
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: brak
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV433-IP
 - SIV433-IP PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe zablokowane
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV443-IP
 - SIV443-IP PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe odpowietrzone
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV453-IP
 - SIV453-IP PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe napowietrzone
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV411-EP
 - SIV411-EP PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: powietrze i sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot zewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV412-EP
 - SIV412-EP PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: powietrze
Rodzaj pilota: Pilot zewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV420-EP
 - SIV420-EP PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 bistabilny
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: brak
Rodzaj pilota: Pilot zewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV433-EP
 - SIV433-EP PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe zablokowane
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot zewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV443-EP
 - SIV443-EP PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe odpowietrzone
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot zewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIV453-EP
 - SIV453-EP PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe napowietrzone
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot zewnętrzny
przesterowanie ręczne: przycisk

 

SIP411
 - SIP411 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: powietrze i sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP413
 - SIP413 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP420
 - SIP420 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 bistabilny
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: brak
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP432
 - SIP432 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe zablokowane
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: powietrze
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP432
 - SIP432 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe zablokowane
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: powietrze
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP442
 - SIP442 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe odpowietrzone
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: powietrze
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP452
 - SIP452 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe napowietrzone
zgodne z normą: ISO 5599-1:2001
sposób powrotu: powietrze
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

 

SIP511
 - SIP511 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO-2
sposób powrotu: powietrze i sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

SIP513
 - SIP513 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 monostabilny
zgodne z normą: ISO-2
sposób powrotu: powietrze
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

SIP520
 - SIP520 PNEUMATYKA

funkcja: 5/2 bistabilny
zgodne z normą: ISO-2
sposób powrotu: brak
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

SIP533
 - SIP533 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe zablokowane
zgodne z normą: ISO-2
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

SIP543
 - SIP543 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe odpowietrzone
zgodne z normą: ISO-2
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak

SIP553
 - SIP553 PNEUMATYKA

funkcja: 5/3 położenie środkowe napowietrzone
zgodne z normą: ISO-2
sposób powrotu: sprężyna
Rodzaj pilota: Pilot wewnętrzny
przesterowanie ręczne: brak